De creatieve RODE DRAAD

Vanuit bedrijven en organisaties krijg ik vaak de vraag of ik eens mee wil denken in het creatieve proces. Wanneer het de ene keer draait om succesvolle verkoop gaat het de andere keer juist om de beleving van een product. Door goede samenwerking, inlevingsvermogen en creativiteit – wat de rode draad is in mijn werk – komen we samen altijd tot een goed resultaat.

BEDRIJF in beeld

Wanneer je jezelf of je product wilt presenteren is het belangrijk dat de eerste indruk goed is. Is dit niet het geval, haakt de kijker af. Dit geldt niet alleen voor je website maar ook voor andere uitingen. Het is daarom verstandig om gebruik te maken van krachtige en persoonlijke beelden. Dit dekt veel beter de lading dan de gelikte stockfoto’s en brengt de juiste sfeer over aan je doelgroep. Het verhaal dat je wilt vertellen krijgt hierdoor meer kracht.

Het is niet eenvoudig om te laten zien wat je kan en wat je doet met je bedrijf of als persoon. Vaak vind je net niet de juiste woorden voor een duidelijke omschrijving. Het lastig om woorden te vinden die de sfeer en cultuur van je bedrijf laten zien. Daarom is het belangrijk om goede beelden te laten zien. Beelden die jouw doelgroep aanspreken.

Investering die je BREED in kan zetten

Het grote voordeel van een goede bedrijfsreportage is dat er veel beeldmateriaal uit voort komt dat voor diverse doeleinden gebruikt kan worden. Over het algemeen worden deze beelden vaak gebruikt voor een website. Toch blijkt dat diezelfde beelden ook gebruikt worden voor diverse promotionele doeleinden. Denk hierbij aan catalogi, flyers, social media en (branche)magazines. Een bedrijfsreportage is een investering die je breed in kunt zetten.

Zien welke reportages ik zoal gemaakt hebt? Kijk eens op mijn portfoliopagina.

 

 

 

 

%d bloggers liken dit: